Rebecca Black este cunoscută pentru piesa ei, \"Friday\". Atât de multe persoane o urăsc, încât clipul a devenit cel mai căutat pe canalul video.
Un fel de Justin Bieber în variantă feminină, tânăra Rebecca (avea numai 13 ani când internetul a remarcat-o) a obţinut locul fruntaş în topul căutărilor pe canalul YouTube. Asta s-a întâmplat la foarte puţin timp după ce a fost prima în clasamentul căutărilor pe Google. Internauţii par să deteste atât de mult piesa tinerei încât nu se pot abţine să nu o asculte.
"Friday", urât de tot internetul
Când Comedy Central a pus clipul ei pe blogul oficial, a adăugat şi mesajul: "compunerea pieselor nu este pentru toată lumea".
Rebecca Black a reuşit să se facă remarcată într-un moment tensionat, când toată lumea vorbea despre cutremurul din Japonia şi tsunamiul care a urmat. Pe lângă numeroasele parodii care s-au făcut după piesa Rebeccăi, un magazin a folosit piesa pentru o reclamă la promoţia "Black Friday", iar actorii serialului "Glee" au cântat-o într-unul dintre episoade.
Rebecca a realizat şi un clip pentru retrospectiva YouTube de anul acesta şi a promis încrezătoare fanilor ei că o vor vedea şi în 2012. "Mulţumesc tuturor celor care au privit, au încărcat şi au urmărit YouTube anul acesta", a spus ea.
Pe locul 2: un clip cu un căţel
YouTube a acumulat într-un an de zile un trilion de vizualizări. Au făcut o retrospectivă în care au prezentat şi cele mai căutat videoclipuri, dar şi cele care au avut cea mai rapidă creştere. Rebecca a fost urmată în clasament de un clip cu un căţel şi de cântăreţul Michael Bolton, care îşi parodiază propria imagine de romantic incurabil, în "Jack Sparrow".
YouTube a realizat şi un clasament în care nu au intrat decât videoclipurile oficiale ale artiştilor. Postate prin sistemul V