Proiectul www.mamaia360.ro, o premieră mondială în promovarea unei destinaţii turistice pe Internet cu ajutorul tehnologiei IPIX se lansează joi, în staţiunea Mamaia.
Platforma reprezintă investiţia exclusiv privată a companiei IPIX Romania, lider mondial în imagine la 360 de grade, este în valoare de 450.000 de euro şi se va întinde pe trei ani. Suma imaginilor capturate în staţiunea Mamaia este de 27.154, iar hotelurile din staţiune cuprinse în proiect sunt în număr de 30.
În cadrul acestui proiect lucrează şase echipe (captură imagine, procesare imagine, dezvoltare website, programare, marketing online, reality-show), totalizând 25 de specialişti în IT, comunicare şi marketing online, coordonaţi de Gabriel Turicianu, managing director al IPIX România.
Turul virtual IPIX permite vizualizarea completă a condiţiilor şi serviciilor oferite de hoteluri, restaurante, cluburi, parcuri de distracţii, dar şi posibilitatea rezervării online, direct in sistemul de rezervari al hotelurilor din Mamaia.
Proiectul www.mamaia360.ro include şi un concurs. Astfel, 100 de persoane vor petrece o vacanţă de o săptămână în staţiunea Mamaia, în acest sezon estival. Câştigătorii vor deveni protagoniştii primului reality-show realizat în Mamaia. Transmisia va fi exclusiv pe internet, va putea fi urmărită pe www.mamaia360.ro/live, începând cu data de 21 iunie, şi va prezenta aspecte din fiecare zi de vacanţă.
Tehnologia IPIX a fost creată iniţial in laboratoarele NASA, pentru proiecte militare. IPIX a intrat apoi in domeniul civil, revoluţionând modul în care vedem de la distanţă, cu ajutorul internetului, hoteluri, destinaţii turistice sau proprietăţi imobiliare. În fiecare zi, pe Internet, sunt afişate peste 8,5 milioane de imagini IPIX.
Proiectul www.mamaia360.ro, o premieră mondială în promovarea unei destinaţii turistice pe Internet cu ajutorul tehno