Mafia taxiurilor de pe Aeroportul „Henri Coandă" nu a fost stârpită. De trei luni de când telefoanele au fost scoase, iar comenzile se fac doar la aparatele cu ecrane digitale, orice şofer a ajuns să aibă acces la solicitările clienţilor. Inclusiv „piraţii", care îi ţepuiesc pe oameni fără nici o jenă.
Mai marii din Ministerul Transporturilor au promis că fac curăţenie pe aeroport şi că toţi taximetriştii ţepari vor fi scoşi din circuit. Ei bine, asta a durat fix două luni. La 1 februarie, clienţii puteau chema un taxi, de la orice firmă, prin intermediul telefonului pus la dispoziţie de către cei din aeroport. De la sfârşitul lunii aprilie, însă, situaţia s-a schimbat.
Toate comenzile se fac printr-un aparat digital. Problema este că softul acestuia este deţinut numai de compania Clever Taxi, care nu are nici o legătură cu taximetria. Doar primeşte bani de la taximetrişti, respectiv câte 10 euro pe lună, pentru a le permite acestora să descarce aplicaţia pe telefonul lor. În felul acesta au apărut şi rechinii care funcţionează ilegal, dar îşi cumpără softul de la Clever Taxi.
Din aeroport poţi chema taxiul doar de la acest aparat, care se află sub comanda Clever Taxi
Noi am păţit-o! Am făcut comandă pentru un taxi şi am fost preluaţi de cel mai apropiat: Decebal. Firmă care nu mai există pe piaţă! Aparatul ne-a scos bonul de comandă, care a fost reţinut, însă, de şofer. Nu ne-am dat seama că a făcut acest lucru pentru că avea de gând să ne păcălească.
Când am ajuns în cartierul Rahova, din Bucureşti, taximetristul ne-a cerut 70 de lei, în condiţiile în care tariful era de 1,39 lei pe kilometru, iar până acolo sunt doar 20 km. Am rămas muţi de uimire. Mai ales că din acelaşi loc până la aeroportul Otopeni, cu firma Meridian, am plătit 37 de lei! În momentul în care i-am spus că suma este mult prea mare, ne-a expli