TIMISOARA. Dealerii de autoturisme ofera o gama variata de vehicule hibride, toate avand un singur lucru in comun si anume cele doua surse de putere, mai exact combinatia intre motorul pe benzina si cel electric. Aceste hibride pot fi clasificate in trei categorii: micro hibride, hibride partiale si hibride integrale.
Modelul Auris, cel mai la indemana
Toyota detine o pozitie unica in intampinarea provocarilor actuale din industria auto datorita premiatului sistem Hybrid Synergy Drive, oferind o solutie inteligenta pentru optiunile de motorizare pe care si le pot dori clientii. Aducand tehnologia HSD in centrul pietei auto, Auris HSD imbina doi factori importanti care favorizeaza vanzarea de autovehicule: placerea de a conduce si plusvaloarea.
Auris HSD ofera conducatorului auto experiente unice la volan: lipsa de stres in trafic; modul EV complet silentios, fara consum de combustibil si fara emisii; acceleratie puternica.
Conducatorul unui astfel de autoturism trebuie sa stie ca face economii datorate consumului redus de combustibil, dar mai ales taxelor scazute (in prezent, in Romania, taxa de prima inmatriculare este zero pentru hibride); costuri de intretinere scazute si valori de revanzare ridicate.
Toyota este primul producator care lanseaza o masina hibrid integral in cadrul segmentului C. Cu Auris HSD, Toyota incepe infuzia tehnologiei HSD in intreaga gama de vehicule. Aproximativ o masina din trei vandute in Europa pana in anul 2015 va fi hibrid.
Auris HSD este un vehicul hibrid integral, care ofera 136 CP, avand in schimb emisii de CO2 ciclu combinat de numai 89 g/km si un consum mediu de combustibil de 3,8l/100km. in plus, modul unic EV activat la pornire si la viteze de pana la 50km/h, permite rularea cu zero emisii si fara consum de combustibil. Performantele dinamice excelente (Cd=0.28) si pneurile eco cu presiu