Proprietarii francizei Comptoir de Famille, un brand franţuzesc de magazine dedicate decoraţiunilor pentru casă şi-ar dori ca în viitor să deschidă un magazin în Braşov. „Anul acesta a fost cel mai greu, am simţit cel mai mult criza […] Ne-ar plăcea să mergem în afara Bucureştiului, poate în Iaşi, Sibiu, Braşov, Timişoara sau Cluj, dar aşteptăm să vedem cum va fi anul viitor”, a declarat Raluca Buzoianu, unul dintre proprietari.
Brandul, prezent în 15 ţări din lume, a ajuns în România în 2011. „Ştiam magazinele din Franţa şi ne plăcea genul acesta de produse. Este o companie de familie, care a început în 1992 şi a ajuns să valoreze în prezent câteva milioane de euro. Am adus brandul în plină criză în România, dar am intrat pe o nişă unde, chiar dacă a fost afectată de criză, acest lucru nu s-a resimţit foarte tare. Este un magazin cu preţuri destul de ridicate, dar targetul nostru sunt oamenii cu vârste cuprinse între 28 şi 40 de ani, cu venituri medii sau peste medie şi care au un anumit nivel de educaţie. Avem clienţi de la profesori, oameni care au trăit în interbelic până la oameni cu venituri foarte mari”, spune Raluca Buzoianu.
Deocamdată, în România există doar un magazin Comptoir de Famille, în Bucureşti. Magazinul, situat într-un spaţiu de 70 de metri pătraţi, comercializează obiecte pentru decorarea bucătăriei, a livingului, pentru baie şi piese de mobilier, având un stoc de câteva mii de produse.
Proprietarii francizei Comptoir de Famille, un brand franţuzesc de magazine dedicate decoraţiunilor pentru casă şi-ar dori ca în viitor să deschidă un magazin în Braşov. „Anul acesta a fost cel mai greu, am simţit cel mai mult criza […] Ne-ar plăcea să mergem în afara Bucureştiului, poate în Iaşi, Sibiu, Braşov, Timişoara sau Cluj, dar aşteptăm să vedem cum va fi anul viitor”, a declarat Raluca Buzoianu, unul dintre proprietari. @N_