PLÂNGERE. O femeie acuză firma Euro-GSM că i-a prelungit abonamentul la telefon fără a-i cere permisiunea, apoi a ameninţat-o cu trimiterea în judecată. Sursa: Adrian Scutariu
Anul trecut, Elisa Dumitriu şi-a cumpărat un telefon mobil de la un magazin specializat în telecomunicaţii - Euro-GSM din Bucureşti. După achiziţie, un reprezentant al firmei i-a făcut o ofertă: un abonament la Orange de nouă euro, gratuit pe o perioadă de trei luni şi promisiunea că o să fie sunată şi întrebată dacă vrea prelungirea serviciilor.
Tânăra susţine că nu a folosit niciodată acest abonament, nu a mai fost contactată de nimeni de la Euro-GSM, dar că s-a trezit ameninţată că o să fie dată în judecată pentru că refuză să plătească serviciile cu pricina.
De cealaltă parte, reprezentanţii firmei Euro-GSM regretă incidentul şi afirmă că la mijloc este „o eroare umană”.
Ameninţată de recuperatori
La o lună după ce a cumpărat telefonul, tânăra a primit o factură cu soldul zero. Apoi, nimic. Până luna trecută, când a primit un telefon de la o firmă de avocatură.
„M-au anunţat că voi fi dată în judecată dacă nu achit contra valoarea a trei facturi la telefonul mobil. Am răspuns că nu ştiam despre prelungirea abonamentului, pentru că nu m-a sunat nimeni să-mi spună despre asta, aşa cum mi se promisese. Mi s-a spus că nu am ce să fac, decât să plătesc suma «datorată »”, spune indignată Elisa.
A telefonat la Euro-GSM, să se lămurească. „M-au îndrumat să depun o reclamaţie la Orange. Cei de la Orange mi-au spus că nu trebuia să am încredere în angajatul Euro-GSM”, mai povesteşte tânăra.
Ulterior, oficialii companiei Euro-GSM au spus că femeia a beneficiat gratuit de trei luni de abonament, urmând ca, după expirarea acestui termen, abonamentul să se prelungească automat dacă nu opta ea pentru