mobile.ro, prima platforma internationala a mobile.de, cea mai mare piata online pentru achizitionarea si vanzarea de vehicule din Romania, a inregistrat in prima parte a anului o crestere de 43% a numarului de anunturi fata de sfarsitul anului 2009, la 27.155 de masini postate.
“La sfarsitul anului 2009 am inregistrat un numar de 15.467 de anunturi, ceea ce inseamna ca in prima parte a anului 2010 am crescut cu 43 de procente. In prezent avem 27.155 de vehicule postate pe mobile.ro, cu 23 procente mai mult decat cel mai mare concurent al nostru de pe piata romaneasca”, a declarat, pentru Wall-Street, Remigiusz Smolinski, director de tara pentru Romania mobile.international.
Oficialul spune ca “din punct de vedere statistic, cea mai adecvata masura metrica pentru estimarea marimii unei piete online pentru mica publicitate este numarul de vehicule listate intr-un moment oarecare si nu intr-un interval de timp. Daca marimea pietei este analizata intr-un interval de timp, aceasta duce la o extensie nenaturala a marimii acesteia”.
Romania este prima tara in care mobile.international a dezvoltat activitati in afara Germaniei.
mobile.ro a inregistrat anul acesta o crestere cu 20% a numarului de afisari fata de sfarsitul anului 2009, atingand 500.000 de vizitatori pe luna.
“In primele luni ale anului 2010 am atins jumatate de milion de vizitatori pe luna (SATI), ceea ce semnifica o crestere cu circa 20% fata de sfarsitul anului 2009”, a precizat Smolinski.
Pe mobile.ro sunt inregistrati 1.050 de dealeri, care au postat peste 10.000 de anunturi.
Potrivit reprezentantilor mobile.ro, persoanele fizice si companiile pot posta gratuit anunturi auto. “De la bun inceput persoanele fizice au putut insera anunturi in mod gratuit pe mobile.ro. Astfel, avem peste 17.000 de anunturi postate de catre persoane fizice, cu 50% mai mult decat