Numărul angajaţilor de la Hălchiu va ajunge astfel la 150
Grecii de la Olympus Dairy, care au deschis anul trecut o fabrică de industrializare a laptelui în comuna braşoveană Hălchiu, au anunţat că anul viitor vor angaja 30 de persoane, numărul salariaţilor urmând să crească astfel la 150. În aceste condiţii, compania şi-a prognozat o creştere a cifrei de afaceri cu 20%, estimând o valoare a acestora de 55 de milioane de euro, după ce anul acesta se va ajunge la 45 de milioane de euro.
Grupul elen a investit iniţial 55 milioane euro în noua unitate de producţie, anunţând că valoarea totală a investiţiilor sale în România a ajuns la 70 milioane euro. Compania produce la Hălchiu lapte, iaurturi şi smântâna sub brandul Oly, iar din a doua parte a acestui an şi telemea sub brandul Olympus. Un procent de peste 75% din producţia realizată la Hălchiu este distribuită astăzi pe pieţele externe, iar obiectivul pe termen scurt şi mediu este de a creşte volumele distribuite pe piaţa internă până la 40%. În prezent, compania exportă în aproximativ 10 ţări, printre care Italia, Germania, Austria, Bulgaria, alte doua mari pieţe spre care şi-a îndreptat atenţia fiind China şi Rusia. Numărul angajaţilor de la Hălchiu va ajunge astfel la 150
Grecii de la Olympus Dairy, care au deschis anul trecut o fabrică de industrializare a laptelui în comuna braşoveană Hălchiu, au anunţat că anul viitor vor angaja 30 de persoane, numărul salariaţilor urmând să crească astfel la 150. În aceste condiţii, compania şi-a prognozat o creştere a cifrei de afaceri cu 20%, estimând o valoare a acestora de 55 de milioane de euro, după ce anul acesta se va ajunge la 45 de milioane de euro.
Grupul elen a investit iniţial 55 milioane euro în noua unitate de producţie, anunţând că valoarea totală a investiţiilor sale în România a ajuns la 70 milioane euro. Compania produ