"Vedetă" plus "brand" egal "megavânzări". Formula a fost inventată pe când Coca Cola nu era o multinaţională, iar Hollywoodul nu lansa vedete de blockbuster, ci fabrica mituri. "Vedetă" plus "brand" egal "megavânzări". Formula a fost inventată pe când Coca Cola nu era o multinaţională, iar Hollywoodul nu lansa vedete de blockbuster, ci fabrica mituri.
Democratizarea luxului, o formulă nu de "dânşii inventată", ci de creşterea masei critice de cumpărători, face ca astăzi o ştire care spune că Aguillera îşi lansează al treilea parfum să pară banală. După succesul albumului "Back to Basic" şi naşterea lui Max, în luna ianuarie, Aguillera a făcut un ocol pe la Procter&Gamble înainte de a intra în studio pentru a pune la punct detaliile despre parfumul Inspire, pe care îl va lansa în toamnă. O altă combinaţie beton pare să fie asocierea "piratului" Johnny Depp (44 de ani) cu marca de prezervative Trojan.
Reprezentanţii acesteia i-au oferit 10 milioane de dolari pentru a face reclamă la noua gamă de prezervative Magnum. Aşa cum anunţa comunicatul Trojan, "spoturile vor fi difuzate exclusiv pe micul ecran" - detaliu important, pentru că n-ar bulversa circulaţia şoferiţelor pe autostradă, în cazul panotajului outdoor! Sloganul campaniei "Stand Up with Johnny for safer sex" pare să fie inspirată din rolul din "21 Jump Street", serial cu care Depp şi-a făcut debutul ca actor. Într-un interviu recent, actorul a mărturisit că a acceptat să joace în acest serial "pentru că îi informa pe tineri despre riscul relaţiilor sexuale neprotejate".
Brad Pitt face reclamă la Internet
De trei săptămâni, Kate Moss şi marca de lenjerie Agent Provocateur formează un duo de marketing irefutabil. Manechinul a semnat un contract de 2 milioane de euro pentru reclama pe print a colecţiei White Wedding. Logodnicul ei, cu care plănuieşte nuntă în septembrie, va fi p