În premieră, sultanul Suleyman (Kanal D) a fost peste Vocea României în confruntare directă, pe intervalul în care cele două producții s-au intersectat. Mai exact, serialul turcesc a ocupat locul întâi în audiență pe intervalul orar 20.00 – 22.00, având o medie de 1,6 milioane de telespectatori pe minut, dintre care 966.000 de persoane erau din mediul urban.
Pro TV a ținut aproape cu o medie de 1,5 milioane de telespectatori la nivel național și 955.000 de privitori la nivel urban.
Suleyman a condus la nivel național și urban, însă targetul comercial (18 – 49 de ani) a fost al Pro TV-ului.
Dacă în primele două ore de difuzare Vocea României a ocupat locul al doilea, după terminarea serialului Suleyman, Pro TV a recuperat în audiență. Astfel, luând în calcul tot intervalul de difuzare al Vocii României (20.15 – 23.25), show-ul a ocupat primul loc cu o medie de 1,5 milioane de telespectatori la nivel național, dintre care 985.000 erau din mediul urban.
Cifrele înregistrate de talent show au fost printre cele mai slabe înregistrate de show în acest sezon. Pe lângă Suleyman, Vocea României a concurat și cu meciul de fotbal CFR Cluj – Braga din Champions League, difuzat de TVR 1, Digi Sport și Dolce Sport.
Pe targetul comercial, Pro TV a condus întreaga seară, cu o medie de 671.000 de telespectatori pe minut.
Audiența posturilor TV, marți, 20 noiembrie, pe intervalul Suleyman Magnificul (20.00 – 22.00), în mediul URBAN:
1.Kanal D – 966.000 (9,2)
2. Pro TV – 955.000 (9,1)
3. Antena 1 – 545.000 (5,2)
4.Prima TV – 306.000 (2,9)
5. TVR 1 – 191.000 (1,8)
Audiența posturilor TV, marți, 20 noiembrie, pe intervalul Suleyman Magnificul (20.00 – 22.00), la nivel NAȚIONAL:
1. Kanal D – 1.625.000 de telespectatori (8,5 rating)
2. Pro TV – 1.572.000 (8,3)
3. Antena 1 – 1.050.000 (5,5)
4.