Televiziunea CBS Reality, care, din 3 decembrie, a înlocuit Zone Reality în 83 de teritorii, inclusiv în România, are o nouă imagine, o siglă personalizată 3D şi noi programe, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
CBS Chello Zone a comunicat, luni, noi informaţii cu privire la identitatea brandurilor pentru toate canalele sale din Marea Britanie şi din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa).
Parteneriatul CBS Chello Zone EMEA reprezintă un joint venture înfiinţat în august 2012 între CBS Studios International şi Chello Zone şi cuprinde 4 televiziuni de divertisment. Din acest portofoliu fac parte CBS Reality (prezent şi pe piaţa audiovizualului din România, n.r.), CBS Drama, CBS Action şi CBS Europa, posturi care oferă o gamă largă de programe din categoria dramă, reality şi seriale din vasta videotecă a studiourilor CBS, dar şi de la terţi furnizori de programe. Canalele CBS Chello Zone ajung la telespectatorii din peste 80 de teritorii din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.
Noua imagine a televiziunilor CBS Reality, CBS Drama, CBS Action şi CBS Europa păstrează şi elementele cunoscute ale acestor posturi. Pe lângă paleta de culori existentă, au fost incluse în noua imagine şi unele culori complementare. "Titlurile conţin acum o variaţie de culori care aduc un plus de profunzime şi textură, păstrând însă detaliile sale distinctive. De asemenea, am creat o siglă personalizată 3D", se spune în comunicat.
Potrivit sursei citate, siglele au fost îmbunătăţite pentru a prezenta cât mai clar trăsăturile canalelor. Acestea au fost proiectate împreună cu Hansa Studio şi cu case de animaţie din Europa.
"Canalul CBS Reality vine cu două teme complementare pe lângă cele obişnuite, pentru a păstra mereu vie diversitatea cu care şi-a obişnuit telespectatorii. Una dintre ele este reprezentată de ştiinţa criminalisticii, studiată