Specialistii IT, in proportie de 80%, considera ca este foarte important sa inteleaga experienta clientilor lor in momentul in care acestia acceseaza serviciile online, arata un studiu realizat pe Internet de IDG Research Services.
CA, reprezentata in Romania de SolvIT Networks, a anuntat rezultatele unui studiu realizat cu profesionisti IT asupra modului in care privesc companiile experienta online a clientului si asupra modului in care acestea manageriaza performanta aplicatiilor.
Majoritatea respondentilor care au participat la aceasta cercetare recunosc importanta experientei clientului, cat si impactul pe care aceasta il are asupra productivitatii si venitului. Studiul a dezvaluit faptul ca 90% dintre respondenti cred ca implementarea unei solutii de Management al Performantei Aplicatiei (APM) ar duce la crearea unui proces eficace de detectare si rezolvare a problemelor legate de performanta.
Aproape 90% din cei chestionati au considerat ca este foarte importanta intelegerea impactului asupra afacerii pe care o au aplicatiile neperformante de tranzactionare destinate clientului. Dintre cei care considera ca monitorizarea si masurarea experientei utilizatorului final este importanta, 87% afirma ca este foarte important sa se coreleze elementele tranzactionale cu componentele aplicatiei si componentele hardware de care depind.
“Studiul arata ca, desi 90% dintre cei chestionati inteleg impactul semnificativ pe care il pot avea asupra afacerii aplicatiile neperformante de tranzactionare destinate clientului, doar 70% cred ca pot rezolva aceste probleme intr-un mod cat de cat eficient. Asta inseamna o lipsa de 20%, pe care afacerile nu si le pot permite, in special daca tinem cont de climatul economic al zilelor noastre, cand mentinerea si satisfactia clientelei sunt foarte importante”, a spus Prabhjot Singh, vicepresedintele departamentului d