În bătălia publicitară a marilor branduri asociate Campionatului Mondial de Fotbal, câştigătorii sunt, în mod curios, cei neimplicaţi oficial în sponsorizarea evenimentului.
Nike, cu campania "Scrie viitorul" (Write the future) este marea câştigătoare a acestei "lupte" speciale, cel puţin pe internet, scrie Portaltic, care citează un studiu al companiei Nielsen Online.
Astfel, 30% din comentariile de pe internet despre Mondial şi despre mărci sunt asociate direct cu Nike, în timp ce Adidas a concentrat în jurul numelui său numai 14,4% din comentariile de pe web, în ciuda investiţiilor semnificative făcute pentru a-şi asocia numele cu Mondialul din Africa de Sud.
Vezi VIDEO cu reclama Nike
Astfel, Adidas a concentrat în jurul numelui său 14,4% din comentariile de pe internet, în ciuda investiţiilor puternice făcute pentru a-şi asocia numele cu Campionatul Mondial. Adidas este urmată în acest clasament de Coca Cola (11,8% din comentarii), Sony (11,7%), Visa (7,3%) şi Hyundai (2,4%), toţi parteneri oficiali ai FIFA.
Bătălia berilor se dă tot la Campionatul Mondial din Africa de Sud. Citeşte pe adevărul.es cum a învins Carlsberg renumitul brand Budweiser