Agenţia de publicitate Saatchi&Saatchi, parte a grupului de comunicare Centrade, al patrulea cel mai mare jucător de pe piaţa locală, cu afaceri în 2009 de 53,1 mil. euro, în scădere de la 81,5 mil. Euro, va gestiona contul Tnuva, care s-a aflat anterior în portofoliul McCann. Pe parcursul derulării contractului, Saatchi & Saatchi va oferi servicii de consultanţă strategică şi creaţie pentru toate brandurile Tnuva. Grupul Tnuva România a fost al şaptelea jucător de pe piaţa producătorilor de lactate anul trecut, cu afaceri de 21,2 mil. euro, în scădere de la 24,1 milioane.
Colaborarea dintre Saatchi & Saatchi şi Tnuva a început prin campania de lansare a noii game de produse lactate, "Măriuca". Saatchi & Saatchi s-a ocupat de crearea conceptului şi poziţionării de brand, a identităţii vizuale, a designului de ambalaje, precum şi de dezvoltarea campaniei de comunicare. Aceasta a inclus spot TV şi materiale de promovare in-store.
Totodată, Saatchi & Saatchi semnează şi spotul TV de promovare a noului sortiment Tnuva Cottage cu măsline verzi, lansat pe piaţa din România în septembrie 2010.
"Sunt încâtat că avem ocazia să gestionăm comunicarea unui jucător atât de important pentru piaţa de lactate din România. Am convingerea că această combinaţie între experienta Saatchi & Saatchi si portofoliul de branduri extrem de ofertant al Tnuva va avea rezultate foarte bune, atât în termeni de produse de creaţie, cât şi în termeni de vânzări.", a declarat Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi.
Agenţia de publicitate Saatchi&Saatchi, parte a grupului de comunicare Centrade, al patrulea cel mai mare jucător de pe piaţa locală, cu afaceri în 2009 de 53,1 mil. euro, în scădere de la 81,5 mil. Euro, va gestiona contul Tnuva, care s-a aflat anterior în portofoliul McCann. Pe parcursul derulării contractului, Saatchi & Saatchi va oferi servicii d