Producatorul german de baterii de lux pentru baie si bucatarie Kludi a raportat un avans al afacerilor pe plan local de 13,43% in primele noua luni ale anului 2012, comparativ cu aceeasi perioada din 2011.
Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 6,6 milioane lei in intervalul ianuarie-septembrie 2012, fata de 5,9 milioane lei in primele noua luni ale anului trecut.
„Constatam cu bucurie ca afacerile Kludi in Romania continua trendul ascendent inceput inca din 2010. Categoria de produse 'Smart Luxury' a ajuns sa detina cea mai mare pondere, de 51,6% din totalul cifrei de afaceri a companiei in cei 12 ani de prezenta pe plan local”, a declarat Florin Barabas (foto), managing director Kludi Romania.
Comparativ cu anul 2008, cand vanzarile Kludi Romania au cunoscut un record al ultimilor 12 ani, categoria de produse ‚Smart Luxury' a crescut cu 78% ca valoare a vanzarilor in lei si cu 49% ca valoare a vanzarilor in euro. Aceasta categorie a inregistrat un avans de 27% in primele noua luni ale anului curent, fata de aceeasi perioada din 2011.
Pentru intregul an 2012, Kludi Romania estimeaza o crestere a vanzarilor de 12-13% fata de 2011 la peste 8 milioane lei.
Compania anticipeaza un usor avans al vanzarilor, de 3-5% in 2013, comparativ cu rezultatele pe anul anterior. Aceasta crestere se va datora majorarii cotei de piata la peste 3% a Kludi in Romania in 2013, in contextul in care intreaga piata de baterii sanitare, sisteme de dus si accesorii va ramane, in cel mai fericit caz, constanta, potrivit estimarilor companiei. Citeste si:Afacerile Kludi Romania au crescut cu peste 13% in primele 9 luniPROFIL IT - Florin Barabas, Kludi: iPhone nu merita baniiKludi a incheiat un parteneriat cu Bravo si vrea afaceri cu 28% mai mari
Conform celui mai recent studiu BRG Consult, Kludi Romania si-a majorat cota de piata in 2011 la 2,81% (in u