Facebook a introdus servicii plătite, pe lîngă deja cunoscutele reclame plătite și promovări de pagini.
Mai nou, utilizatorii care doresc să trimită mesaje unor persoane pe care nu le au în lista de prieteni au opțiunea de a plăti fiecare mesaj pentru ca acesta să ajungă în inbox-ul respectivului destinatar. În caz contrar, mesajul ajunge într-un alt folder, unde de obicei se găsesc mesajele spam. Prețul unui asemenea mesaj este de 0.75 de lei.
De curând însă, promovarea paginilor publice se face și plătind unele ”taxe”. Facebook a introdus opțiunea de a plăti ”like”-urile primite, numărul acestora crescând direct proporțional cu suma plătită. Serviciul ”Get more Likes” are prețuri care pleacă de la 17 lei pe zi, fapt care ar aduce între 6-22 like-uri noi, la 253 de lei pe zi, care ar însemna până în 333 de like-uri noi.
Promovările paginilor au și ele o grilă de prețuri. Astfel, pentru 17 lei, Facebook garantează că pagina respectivă ar ajunge să fie văzută de un număr de utilizatori estimat între 4.100 – 7.500. Prețul maxim ar fi 170 de lei și ar aduce între 43.000 -81.000 de potențiali vizitatori.
Facebook a introdus servicii plătite, pe lîngă deja cunoscutele reclame plătite și promovări de pagini.
Mai nou, utilizatorii care doresc să trimită mesaje unor persoane pe care nu le au în lista de prieteni au opțiunea de a plăti fiecare mesaj pentru ca acesta să ajungă în inbox-ul respectivului destinatar. În caz contrar, mesajul ajunge într-un alt folder, unde de obicei se găsesc mesajele spam. Prețul unui asemenea mesaj este de 0.75 de lei.
De curând însă, promovarea paginilor publice se face și plătind unele ”taxe”. Facebook a introdus opțiunea de a plăti ”like”-urile primite, numărul acestora crescând direct proporțional cu suma plătită. Serviciul ”Get more Likes” are prețuri care pleacă de la 1