Prezentat la Peeble Beach Concours d’Elegance, studiul Cadillac Elmiraj a fost influenţat de modelul Eldorado din 1967, stilul abordat fiind strâns legat de cel promovat inclusiv pe CTS-V ori ELR Concept.
Exerciţiul de imaginaţie al designerilor mărcii de lux a GM este o tatonare a viitoarei direcţii a companiei, însă conceptul nu se va regăsi neapărat sub exact aceste forme într-un viitor model de serie. Caroseria în formă de lamă de daltă măsoară 5.207 mm lungime, se întinde pe o lăţime de 1.930 mm şi este scundă de doar 1.397 mm, fiind doar cu o idee mai mare ca şi actualul CTS.
Coupe-ul fără montant central ori rame la geamuri are capota lungă, spatele ridicat şi spoilere joase, iar caroseria în formă de pană aerodinamică face ca întreaga maşină să transmită agresivitate, botul părând a fi într-un picaj. Conceptul a fost glazurat într-o vopsea negru metalizat stil “black piano” iar lacul utilizat din plin îi conferă o strălucire aparte.
Soluţia RWD (tracţiune spate) este trădată la Elmiraj de consolele faţă şi spate extrem de scurte, jantele pe 22 ţoli şi 9J fiind împinse mult spre extremităţile caroseriei.
Cadillac Elmiraj Concept abordează un design angular cu blocuri optice şi stopuri ce migrează vertical pe aripi, precum şi o grilă ce îi conferă acel aer baroc-clasic. Farurile sunt uşor retrase din planul grilei, geometria lor cantonându-se mai mult pe aripile laterale, acolo unde două baghete de LED-uri în formă de „L” urmăresc la o oarecare distanţă amplele arce ale roţilor. Linia laterală este curată, la fel şi muchia portbagajului dreaptă, iar în spate stopurile străjuiesc colţurile caroseriei.
La interior, finsajele de aluminiu se unduiesc pornind de pe portiere şi divid partea superioară a bordului acoperită cu piele de cămilă de suprafeţele din „lambriuri” de lemn nobil provenit din pădurile braziliene, lemn venerat de sute de