Emisiunea „Plasa de stele“ de la Antena 1 a depășit „Vocea României“ de la Pro TV pe segmentul de telespectatori din mediul urban, dar a pierdut pe segmentul de public comercial.
Marți seară, peste un milion de telespectatori din mediul urban urmăreau în minutul de aur „Plasa de stele“, de la Antena 1, emisiunea înregistrând un vârf de audienţă de 9.7 % rating şi 20.5 % share. Ca şi săptămâna trecută, vocea lui Negru a răsunat mai puternic decât “Vocea României”, emisiunea “Plasa de stele” impunându-se din nou lider de piaţă, potrivit Antena 1.
Pe de altă parte, la nivelul publicului comercial din mediul urban, Pro TV a fost lider de audiență, cu o cifră medie de 6,8 puncte de rating și 19,9% cotă de piață, în timp ce Antena 1 obținea doar 3,9 puncte de rating și 11,4% cotă de piață, potrivit PRO TV.
Totodată, în minutul de maximă audienta intregistrat la 22.14 de Pro TV, televiziunea lui Sârbu obținea pe publicul comercial din mediul urban 9,8 puncte de rating și 28,9% cotă de piață, de opt ori mai mult decât Antena 1 care înregistra doar 1,2 puncte de rating și 3,7% cotă de piață.