Magazinul online PC Garage, deținut de omul de afaceri Marius Ghenea, a implementat, în premieră, serviciul “Apel pierdut”.
Ideea proiectului a plecat de la un post scris de unul dintre clienții PC Garage pe rețeaua de socializare Twitter în care menționa de durata mare de așteptare până la intrarea în legătură cu un operator. Acesta este unul dintre aspectele cel mai des întâlnite la toate magazinele online din România și nu numai.
Pentru a evita pe viitor eventuala nemulțumire sau frustrare a clienților săi, magazinul PC Garage a dezvoltat începând de vineri, 6 mai, funcția “Apel pierdut”.
Modul de functionare este următorul: în cazul în care intră un apel telefonic extern care nu poate fi preluat pe moment de către unul dintre operatorii PC Garage, apelantul este informat printr-un mesaj înregistrat că numărul său a fost memorat, iar centrala îl va apela imediat ce un operator va fi disponibil.
Totul se face automat prin central VoIP. Apelurile se realizează doar în timpul programului de lucru.
În prima zi de la lansarea serviciului, aproximativ 20 dintre clienții PC Garage ale căror apeluri nu au putut fi preluate pe moment de către un operator, au fost sunați înapoi peste câteva minute.