Maserati pare a fi în grafic cu ambiţiosul plan ce are ca target 50.000 de unităţi vândute anual la nivel global până în 2015.
Cert este că noua gamă Maserati are un succes neaşteptat pe piaţă, astfel, pe parcursul lunii septembrie au fost preluate 22.500 de comenzi de la clienţi, în mare parte vânzările vizând noile sedanuri de lux Quattroporte (foto) şi Ghibli.
Cel mai popular model e marea limuzină Quattroporte 2013 care a strâns în jur de 10.000 de pretendenţi, urmată de surata Ghibli cu aproape 8.000 de comenzi. Restul de 5.000 de comenzi au fost disputate de coupe-ul GranTurismo şi decapotabila GranCabrio.
În august şi de altfel pe tot parcursul anului în curs, un rol puternic în creşterea vânzărilor l-a avut cererea din China.
Sub sigla tridentului va debuta oficial ca model de serie, în 2014, super SUV-ul Maserati Levante. Urmând a fi produs la uzina Chrysler Jefferson North Assembly într-o cadenţă de 50.000 de unităţi anual, noua specie are toate şansele ca pe viitor să devină cel mai vândut model Maserati. Levante va fi un Jeep în costum de gală pentru a putea deveni competitiv ca adversar italian al Porsche-ului Cayenne. În baza noii alianţe Fiat-Chrysler, şeful concernului, Sergio Marchionne, a dat undă verde ca tot-terenul de lux Levante să utilizeze o platformă deja consacrată, cu implicaţii desigur asupra restrângerii costurilor iniţiale de proiectare. Având pe dedesubt structura donatoare a noului Jeep Grand Cherokee, Maserati Levante nu va face niciun compromis la calitate şi stil, iar preţul va fi unul pe măsură.
Inima latină la nou lansata limuzină Ghibli aduce în discuţie arhitecturi V6 pe benzină şi motorină. Versiunea „soft” bi-turbo pe benzină de 2.979 cmc pune la dispoziţie 330 CP la 5.000 rpm şi un cuplu maxim de 500 Nm la 4.500 rpm.
Ataşat unei transmisii ZF în 8 rapoarte cu padele la volan, V6-le de 3.0 litri p