Compania de vanzari directe Amway Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 51 milioane de lei (14 milioane de euro) in primele 9 luni ale anului curent, cu 70% mai mult fata de cele 30 de milioane de lei (7,4 milioane de euro) realizate in perioada similara din 2004. Calculata in euro, cifra de afaceri aproape ca s-a dublat. Evolutia s-a datorat introducerii de noi produse, dar si trendului general al pietei, spune George Popescu, branch manager al Amway Romania.
"Am introdus un produs de filtrare a apei si acesta a generat o crestere foarte mare", a precizat Popescu. El estimeaza o crestere de cel putin 50% fata de perioada precedenta in anul fiscal 2005-2006.
"Se consuma mai mult, a crescut nivelul de trai", explica Popescu. Acesta a venit recent la conducerea Amway Romania, dupa ce a detinut functia de manager de proiecte informationale in Europa de Est.
Potrivit oficialului, piata romaneasca se afla intre primele trei din Europa in ceea ce priveste cresterea Amway in anul fiscal recent incheiat.
Compania lucreaza dupa sistemul fiscal american, potrivit caruia anul fiscal incepe la 1 septembrie si se incheie la aceeasi data, anul urmator.
Cifra de afaceri realizata de companie la nivelul anului 2004 a fost, potrivit datelor Ministerului de Finante, de 42,3 milioane de lei (10,4 milioane de euro).
"Pana la 40% dintre vanzarile noastre sunt suplimentele alimentare Nutrilite. Atunci cand lansezi un produs nou, ai vanzari spectaculoase la el si acesta creste si vanzarile la celelalte game. Dupa aceea, lucrurile se stabilizeaza", spune Popescu. Totodata, acesta preconizeaza ca introducerea gamei de cosmetice E. Funkhouser incepand cu luna noiembrie a acestui an va reprezenta cel putin 10% din cresterea estimata pentru 2005-2006.
Aparatul de filtrare a apei, introdus in ianuarie 2