După nici câteva luni de rulare prin oraş, din cele opt autobuze azi nu mai circulă decât două. Aproximativ 40.000 de euro, bani publici, se vor cheltui acum pentru a repara autobuzele cumpărate la începutul acestui an.
La nici jumătate de an de când au intrat în circulaţie pe străzile din Reşiţa, autobuzele second-hand , cumpărate de municipalitate, au cedat şi au nevoie de reparaţii. Atunci când s-a anunţat achiziţia cu mare tam-tam, reşiţenii s-au bucurat că vor circula în condiţii mai bune, însă proasta investiţie a edililor o vor plăti tot reşiţenii.
După ce administraţia locală a băgat 100.000 de euro în cumpărarea lor, acum e nevoie de alţi bani pentru a le repune în funcţiune. Autobuzele au ajuns la Reşiţa la începutul anului de la Târgu Mureş, iar la doar câteva zile de la ieşirea din garanţie au început şi problemele. În recenta şedinţă extraordinară au fost aprobaţi 40.000 de euro pentru reparaţia autobuzelor. Evaluarea a fost făcută de firma ce are deocamdată transportul local în concesiune, Ro-A-Tir, din Mediaş.
Pentru că în această perioadă se desfăşoară licitaţia pentru administrarea transportului public, viitoarea firmă ce va prelua acest serviciu trebuie să primească cele opt autobuze în stare de funcţionare. Marţi, în sedinţa de Consiliu Local susţinută în Cartierul Cuptoare, Cristian Panfil, viceprimarul Reşiţei, a ridicat o problemă. Kilometrajul autobuzului cu numărul de înmatriculare CS 07 PMR nu corespunde cu realitatea.
„Autobuzele au fost predate pe baza unui proces verbal, dar am constatat că unul dintre autobuze are mai puţin cu aproape 850 de kilometri. Asta înseamnă ori că a mers cu spatele, ori trebuie făcută o analiză mai clară a situaţiei“, a spus Cristian Panfil. De aceeaşi părere a fost şi Sorin Simescu, viceprimar al oraşului, care şi-a arătat şi el indignarea în ceea ce priveşte neconcordanţa datelor pr