Producatorul german de mezeluri H&E Reinert, care a finalizat o investitie greenfield de 17 milioane de euro langa Brasov, va investi in acest an 2 milioane de euro, suma neta, pentru promovarea brandului pe piata locala.
"Campania de promovare are loc pana la sfarsitul anului 2007, urmand ca planul pe anul viitor sa fie discutat si agreat intr-un viitor apropiat. Investitia este de peste 2 milioane de euro, aceasta fiind inclusa in bugetul de marketing de peste 3 milioane de euro stabilit pentru anul acesta", a declarat Ovidiu Bocaniciu, directorul general al companiei.
Reinert este prima companie straina care a decis sa demareze o investitie greenfield in domeniul procesari carnii. Compania a finalizat anul trecut constructia unei capacitati de productie in comuna Feldioara, langa Brasov. Noul centru are o suprafata de 10.500 de metri patrati si este prima investitie realizata de grupul Reinert in afara Germaniei.
Potrivit lui Bocaniciu, bugetul de promovare va fi ajustat in cursul acestui an in functie de cererea pietei, putand chiar sa depaseasca suma de 3 milioane de euro.
"Obiectivul nostru este sa ne facem cunoscuti", a afirmat directorul general al Reinert.
Bocaniciu a mai spus ca aceasta campanie a fost realizata prin intermediul agentiilor Mercury Promotion si Initiative Media, si vizeaza in general persoanele care iau decizia de cumparare intr-o familie.
Reinert nu este singurul producator de preparate din carne care va investi anul acesta in promovare media, companii precum Caroli, Cris-Tim, Campofrio sau Aldis avand in derulare campanii de promovare pe tv.
Compania germana a inceput distributia in luna februarie si este prezenta in acest moment in toate judetele tarii, potrivit propriilor informatii.
"Suntem in tratative cu toate marile lanturi de magazine prin intermediul partenerului nostru de distrib