Leo Burnett Romania, al doilea grup de comuniare de pe piata locala, se extinde in zona digitala prin lansarea companiei 8team, aceasta fiind cea de cincea agentie de interactiv din portofoliul grupului condus de fratii Ioana si Stefan Iordache.
Noua companie se adauga celor patru agentii de digital pe care Leo Burnett le detine deja, acesta fiind astfel grupul local cu cele mai multe companii de interactiv.
8team este specializata in optimizarea campaniilor derulate in mediul digital, conducerea companiei dorindu-si ca aceasta sa eficientizeze investitiile in online ale clientilor sai.
“Lansarea 8team pe piata din Romania se inscrie perfect in strategia pe termen lung a grupului Leo Burnett. Avand in vedere penetrarea digitalului in zona de business si a cotidianului, in general, decizia de a aduna o echipa de specialisti dedicati maximizarii potentialului acestui mediu vine ca un pas firesc” a declarat Stefan Iordache, director operational al Leo Burnett Group.
De altfel, Iordache afirma in urma cu jumatate de an pentru Wall-Street.ro ca Leo Burnett va lansa anul acesta o noua agentie de digital specializata in comert electronic.
Cunoscute international sub denumirea de Conversion Rate Optimization (CRO), serviciile 8team vizeaza in special acele companii care urmaresc maximizarea vanzarilor, dar si a altor obiective de marketing precum generarea de lead-uri, de user engagement, de trafic sau de fidelizare.
Infiintarea 8team vine ca o aliniere la evolutia pietei internationale de media si marketing, companiile specializate in optimizarea campaniilor online fiind destul de des intalnite in tarile in care online-ul atrage mai mult de 10% din bugetele de publicitate.
In Romania, publicitatea online va reprezenta anul acesta circa 13,5% din bugetele pentru achizitia de spatiu publicitar, conform Media Fact Book, studiu