Produsele nealimentare si unele servicii au facut obiectul reclamatiilor inregistrate in zilele de sarbatoare la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Maramures (CJPC). Sesizarile semnalate s-au dovedit a fi insa neintemeiate, astfel incat consumatorii au ramas cu plangerile nesolutionate in favoarea lor.
O singura sesizare privind alimentele traditionale de Pasti a fost inregistrata in ultimele zile la Protectia Consumatorilor. Reclamatia a venit din partea Directiei Sanitar Veterinare. Inspectorii sanitar veterinari au sesizat in Vinerea Mare ca vanzatorii de miei insala la cantar clientii. Informatia nu a putut fi insa confirmata sau infirmata, pentru ca reprezentantii de la Protectia Consumatorilor au constatat ca cei reclamati erau persoane fizice la care nu s-au putut face verificari. Doar daca era vorba despre persoane fizice autorizate sau agenti economici puteau fi realizate controalele, a declarat comisarul sef adjunct al CJPC Maramures, Olivia Ardelean.
In rest, celelalte sesizari au vizat produse nealimentare si prestari de servicii. O maramureseanca a reclamat in aceste zile la Protectia Consumatorilor ca nu este multumita de modelul rochiei de mireasa. Reclamanta arata ca si-a comandat rochia, a achitat chiar si un avans, insa ulterior a constatat ca nu-i mai place modelul. Comisarii de la Protectia Consumatorilor au precizat ca in aceste conditii n-au putut sa intervina in favoarea reclamantei, pentru ca n-a fost vorba de vina vanzatorului.
Tot in minivacanta de Pasti, un consumator a sesizat ca a cumparat bere dintr-un supermarket din Baia Mare, iar pretul de la raft nu era acelasi cu tariful perceput la casa. Sesizarea s-a dovedit neintemeiata, pentru ca s-a constatat ca nu exista o diferenta de preturi in cazul produsului respectiv.
Tot la Protectia Consumatorilor s-a primit si o sesiza