Serviciul Judetean de Ambulanta Mures, ca de altfel toate institutiile similare din tara, va fi condus din aceasta toamna, de un manager general, dupa modelul unitatilor sanitare cu paturi. Ministerul Sanatatii Publice organizeaza, in perioada 16 – 23 septembrie 2007, un concurs pentru ocuparea postului de manager general, persoana fizica, din serviciile de ambulanta judetene si al municipiului Bucuresti. Pe langa manager, comitetul director al Serviciului de Ambulanta va cuprinde un director medical, un director economic, un director tehnic si un asistent sef. Concursul de selectie a managerului general al serviciului de Ambulanta judetean sau al municipiului Bucuresti se organizeaza la nivel central, in municipiul Bucuresti, de catre o comisie centrala de concurs. Concursul de selectie cuprinde studierea dosarului de candidat-etapa eliminatorie si concursul propriu-zis. In cadrul concursului propriu-zis candidatii vor sustine un test grila de ve-rificare a cunostintelor, care este eliminatoriu, un proiect de management si un interviu de selectie. Pentru a fi declarati admisi, candidatii trebuie sa obtina media finala cel putin 8,00, iar la fiecare proba de evaluare minim nota 7,00.
Durata contractului de management incheiat intre mana-ger si autoritatea de sanatate publica judeteana sau a munici-piului Bucuresti va fi pe o perioada de maximum 3 ani. Candidatii care participa la concursul de selectie trebuie sa aiba domiciliul stabil in Romania, sa fie absolventi de invatamant universitar de lunga durata cu diploma de licenta sau echivalent in profil medicina, economic sau stiinte juridice, sa fie absolventi ai unui curs de perfectionare in management sanitar organizat de o institutie acreditata, din tara sau strainatate si sa aiba cel putin 4 ani vechime in posturi cu studii universitare de lunga durata. De asemenea, candidatii nu trebuie sa fie co