Ministrul delegat pentru Marile Proiecte, Dan Şova, a comentat ironic afirmaţiile preşedintelui Traian Băsescu, care catalogase situaţia autostrăzii Nădlac-Arad drept o consecinţă a proastei guvernări: "Sunt de acord cu preşedintele, dacă ne referim la proasta guvernare a doamnei Anca Boagiu".
"Nădlac-Arad este o autostradă împărţită în două loturi: Nădlac-Arad, lotul I şi Nădlac-Arad, lotul II. Pentru amândouă loturile contractele au fost semnate de doamna ministru Anca Boagiu. Deci, dacă ne referim la proasta guvernare a doamnei Anca Boagiu, trebuie să recunosc că e prima oară în viaţa mea când sunt sută la sută de acord cu domnul preşedinte Băsescu", a declarat Dan Şova pentru Mediafax.
Acesta a precizat că pentru lotul I al autostrăzii Nădlac-Arad contractul a fost semnat cu firma lui Nelu Iordache, inculpat într-un dosar de deturnare de fonduri de 25 de milioane de lei: "Infracţiunile comise la atribuirea lotului Nădlac-Arad lotul I au fost principala cauză pentru care Programul Operaţional pentru Transport a fost suspendat de către Comisia Europeană timp de un an de zile. În loc să se mire, domnul preşedinte Băsescu mai bine şi-ar pune problema de ce a trebuit ca doamna Boagiu să semneze în condiţiile comiterii de infracţiuni - aşa a apreciat Direcţia de Luptă Antifraudă în urma controlului - şi de ce din această cauză am avut Programul Operaţional pentru Transport suspendat timp de un an de zile", a spus Şova.
În ceea ce priveşte al doilea lot al autostrăzii Nădlac-Arad, Dan Şova a menţionat că firma Alpine Bau a dat faliment în Austria, nu în România. "Mă îndoiesc că Guvernul României ar fi putut să intervină pentru a evita falimentul Alpine în Austria. Dacă poate Preşedinţia, i-am fi recunoscători să rezolve falimentul Alpine în Austria", a comentat Şova.
"Singurul lucru care se putea face şi care s-a făcut, în acord cu reprezentanţii Co