Magazinul online eMAG va introduce in urmatoarele luni in oferta hainele pentru copii, parfumurile, dar si mancarea pentru animale, iar mai tarziu vor urma si anvelopele, a spus la o conferinta de presa, Iulian Stanciu, seful companiei. Cum vrea eMAG sa ajunga la afaceri de un miliard de euro/an si ce schimbari radicale se vor petrece puteti afla din articol.
Marea tinta: afaceri de un miliard de euro anual
eMAG are 600 de angajati, cifra de afaceri a crescut la 165 milioane euro in 2012, fata de 147 milioane euro in 2011, iar tinta pentru anul in curs este de circa 200 milioane euro.
eMAG are 600 de angajati Foto: Hotnews Pe termen mediu insa, eMAG vrea sa ajunga la afaceri de un miliard euro/an, insa pentru asta, in business-ul companiei trebuie sa se petreaca schimbari radicale, mai ales pe partea adaugarii de categorii "Am vorbit putin mai devreme de fashion, este o piata de 4 miliarde euro si daca, sa zicem in cinci ani avem undeva pe la 10%, inseamna 400 milioane euro. Piata de anvelope si piese auto este mai mult de 500 millioane euro, piata de parfumuri si cosmentice este de un miliard de euro, cea a mancarii, de 15 miliarde euro, sunt piete foarte mari si extinderea aceasta pe orizontala ne va duce la aceste cifre", explica Iulian Stanciu.
El adauga ca afacerile vor avansa si datorita cresterii cotei eMAG pe segmentul electro-IT, dar si pe fondul planurilor de extindere internationala care includ cateva tari din regiune.
Intrebat daca va fi o crestere puternica si pe partea de magazine fizice, in mall-uri spre exemplu, seful eMAG a spus ca este posibil. "Studiem si posibilitatea asta legata de o prezenta fizica mai serioasa si mai puternica si adaptata si la noile categorii pe care le vindem".
eMAg vrea sa mai deschida in acest an cateva showroom-uri noi, investitia pentru fiecare este de