Oficialii Discovery Networks, compania care detine Discovery Channel, cel mai urmarit canal de documentare din Romania, spune ca oferta facut-o operatorului de televiziuneRCS&RDS este competitiva si adaptata la conditiile comerciale de pe piata romanesca.
Reactia vine dupa ce la inceputul acestei saptamanii reprezentantii RCS&RDS au afirmat ca nu mai pot difuza canalele Discovery, pentru ca tarifele percepute de compania de continut sunt de 3 ori mai mari decat pentru alte canale similare,
Operatorul de telecomunicatii a scos vinerea trecuta mai multe canale Discovery din grila abonatilor de satelit. RCS&RDS are peste trei milioane de abonati la serviciile de televiziune, dintre care in jur de un milion de abonati la serviciile de televiziune prin satelit.
Citeste declaratia oficialilor Discovery Networks: “Este regretabil ca s-a ajuns in acest punct si ca telespectatorii sunt afectati de ceea ce se intampla, insa faptele vorbesc de la sine:
In primul rand, suntem ingrijorati ca actiunile RCS&RDS ii vor priva pe abonatii sai de 6 canale, inclusiv Discovery Channel, cel mai urmarit canal de documentare din Romania, lider pe segmentul sau. In cursul acestui an, Discovery Channel a fost urmarit de cel putin 11 milioane de romani, in medie, pe luna (Kantar Media Audiences, target ind 4+). Mai mult decat atat, conform unui studiu comandat de Discovery Networks si realizat de Gfk in 2011, pe un esantion reprezentativ la nivel national (16 +), 89% dintre abonatii RCS&RDS din Romania au declarat ca Discovery Channel este canalul lor preferat. In plus, in ultimele 5 zile, peste 16.000 de persoane au semnat petitia noastra prin care cer pastrarea canalelor Discovery in grila RCS&RDS, manifestandu-si clar dorinta de a urmari in continuare programele noastre. Citeste si:Inclestarea continua: Discovery a vrut sa livreze la RCS cutii cu 30.000 semnatu