Un nou set de stenograme din şedinţele de campanie ale USL, prezentat de jurnalistul Dan Tapalagă pe Facebook, arată cum şi-au organizat liberalii postacii în campania pentru referendumul pentru demiterea preşedintelui. "Liberalii pun la bătaie o armată întreagă de postaci. Lucrează în două schimburi, transmit 'mesaje de panică'. Cu toate astea, strategii de campanie ai PNL recunosc supremaţia PDL pe online", scrie Dan Tapalagă.
Citeşte şi STENOGRAME DE CAMPANIE. Cum stabilesc liberalii politica editorială pentru "presa noastră" înainte de referendum. Ungureanu "trebuie dat în judecată, e la 35%"
Violeta Vijulie: Mesajele de panica se pun imediat cum apare o stire - trebuie sa reactionezeDaniel Penciuc: PDL au cateva pagini create unde lumea se poate convinge - conving oamenii; se pun intrebari acolo si Basescu le raspunde - vine seara cu 2 inregistrariVioleta Vijulie: Am creat un site - "adevarata fata a lui Basescu"Violeta Vijulie: anonim - a facut un site cu ce a facut Basescu de-a lungul anior; acestea sunt facute fara bugetRelu Fenechiu: Sa discutam bugetulEchipa 50 de persoane - le dam 50 de RON pe zi? pt 16 zileCat timp stau? 10.00 - 16.00 17.00 - 23.00 alta echipaVioleta Vijulie: Am vrut sa facem o campanie de 6500 de euro pe Google - reface bugetul
Relu Fenechiu: Daca trebuie marit bugetul il marim
Ce stabilim pentru cautari? Ce va aparea cu Crin, cum optimizam cautarea fara bani
Un baiat care se ocupa de campania lui Obama ne va da informatii despre promovare online cand se va intoarce din America
Daniel Penciuc: Online-ul are o importanta foarte mare
Cautarile dupa Crin au crescut cu 150
Eugen Nicolaescu: Care e efectul practic?
Violeta Vijulie: Nu se poate in doua saptamani de campanie sa invatam oamenii sa lucreze, trebuia facut demult chestia asta
Eugen Nicolaescu: trebuie sa ne accentuam campania p