Cu trei luni mai devreme decåt data anunţată anterior pentru lansare, crossoverul Ford debutează pe piaţa autohtonă. În curånd, va fi urmat de concurenţi puternici, precum Renault Koleos. Zona SUV-urilor compacte de pe piaţa autohtonă tinde să devină foarte aglomerată. Cel puţin zece modele din acest segment de nişă al pieţei se vor afla în vånzare la sfårşitul acestui an, printre care deja consacratele Kia Sportage, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, BMW
Cu trei luni mai devreme decåt data anunţată anterior pentru lansare, crossoverul Ford debutează pe piaţa autohtonă. În curånd, va fi urmat de concurenţi puternici, precum Renault Koleos.
Zona SUV-urilor compacte de pe piaţa autohtonă tinde să devină foarte aglomerată. Cel puţin zece modele din acest segment de nişă al pieţei se vor afla în vånzare la sfårşitul acestui an, printre care deja consacratele Kia Sportage, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, BMW X3, dar şi viitoarele Renault Koleos sau Audi Q5. Pentru a prinde cåteva săptămåni în plus de comercializare, importatorul Ford în Romånia, compania Romcar, a decis să lanseze noul Kuga, un vehicul care va stårni multe comentarii, mai ales prin designul său avangardist. Conform reprezentanţilor importatorului, maşina poate fi definită prin două cuvinte: „îndrăzneţ şi nonconformist“. Nimic mai adevărat. Avånd în vedere liniile sportive ale caroseriei, cu o capotă a motorului puternic profilată, o grilă ameninţătoare, pasaje evazate ale roţilor şi stopuri amplasate foarte sus, modelul are toate şansele de a intra în categoria vehiculelor care ori te fac să te îndrăgosteşti de ele, ori îţi provoacă repulsie.
Departe de a fi un adevărat off-roader, Ford Kuga se doreşte mai degrabă a fi un vehicul destinat şoselelor, dar unul cu ceva capacităţi de acţiune şi în afara drumurilor amenajate. Sistemul inteligent de control al tracţiunii şi unghiul de atac de