Publicaţia editată de Adevărul Holding este în topul preferinţelor românilor. Un studiu realizat de compania Avangarde plasează ziarul „Adevărul“ lider între publicaţiile din România, înaintea „Jurnalului Naţional“ şi a „Evenimentului zilei“. În ultimul an, ziarul „Adevărul“ a fost lider detaşat între publicaţiile de calitate, ajungând în luna iunie să aibă vânzări de 126.177 de exemplare pe apariţie. Şi alte studii vin să confirme puterea brandului editat de Adevărul Holding.
Astfel, un sondaj realizat de Synovate la jumătatea an acestui pentru revista „Biz“ a relevat că „Adevărul“ este brandul media cu cea mai mare notorietate. Mai mult, cel mai recent studiu realizat de compania de cercetare Avangarde despre percepţia românilor asupra presei autohtone arată că 25% din repondenţi consideră că cel mai de încredere ziar cotidian este „Adevărul“.
La rândul său, „Jurnalul Naţional“ a fost nominalizat de 22% din cei chestionaţi, „Evenimentul zilei“, de 20%, iar „Gândul“, de 18%. Mai mult, „Libertatea“, tabloidul care a pierdut poziţia de lider între cele mai vândute ziare din România, a fost numit de doar 14% din persoanele intervievate. Dintre cele 3.000 de persoane chestionate în cadrul cercetării, 64% au menţionat numele unei publicaţii, în timp ce 36% fie au declarat că nu citesc presa, fie nu au vrut să facă nominalizări.
Televiziunile nu sunt credibile
În ceea ce priveşte posturile TV, mai bine de 60% din repondenţi au declarat că fie au puţină, fie foarte puţină încredere în televiziunile româneşti. Doar 4% din aceştia au spus că au foarte multă încredere, în timp ce 30% cred mult în programele difuzate de televiziuni. Întrebaţi care este postul TV pe care îl urmăresc cel mai des, cei mai mulţi repondenţi, 33%, au răspuns că se uită la Pro TV.
Antena 1 este pe locul al doilea, însă a atras n