Pornind la drum cu investitii destul de mici, insa axandu-se pe clienti corporate, fondatorii unor companii din domeniul serviciilor lingvistice au reusit sa aiba afaceri de cateva sute de mii de euro dupa chiar primul an de la infiintare.
Compania Media English Center, ce ofera training pentru limbi straine si consultanta in alcatuirea planurilor de training, a luat fiinta la initiativa Dianei Dodu, intr-o zi de vineri 13 a anului 2008.
"Cand am vazut data de infiintare, mi-am spus: ori voi avea un ghinion fantastic, ori un succes extraordinar", marturiseste fondatoarea la mai bine de un an de la lansarea afacerii. "Din fericire, din 2008 pana acum trendul de dezvoltare a afacerii a fost ascendent."
Ea spune ca a ales o astfel de afacere atat din pasiune, cat si datorita faptului ca s-a format din punct de vedere universitar - absolvind Facultatea de litere din Bucuresti, sectia romana - engleza - in acest domeniu. Experienta de 11 ani pe care a dobandit-o in posturi similare sau conexe a reprezentat un plus.
"Am ales acest domeniu intrucat este ceea ce stiu sa fac mai bine si ceea ce imi place: sa desfasor si sa coordonez cursuri de limbi straine. Am terminat Facultatea de litere din Bucuresti din cadrul Universitatii Bucuresti in 1999. De atunci am trecut prin toate etapele acestei meserii: profesor, formator de formatori, coordonator de training, coordonator de proiecte training. Inainte de a demara aceasta afacere am lucrat atat la stat, cat si la scoli private", isi aminteste Diana Dodu.
A pornit la drum cu o investitie de 1.000 de euro
Cand a pus bazele Media English Center, ea avea 31 de ani, iar economia mondiala si cea a Romaniei erau afectate de criza financiara mondiala.
"Am inceput in plina criza, insa acest lucru nu m-a speriat, ci m-a ambitionat sa reusesc, sa dovedesc ca daca esti bun in ceea ce faci, reu