•In timp ce unii dintre furnizori au fost pregatiti pentru interventii, altii nu au fost de gasit
Pentru a vedea care este viteza de reactie a angajatilor regiilor autonome si ai societatilor comerciale furnizoare de utilitati catre populatia municipiului Iasi, reporterii cotidianului ZIUA de Iasi au verificat ieri, telefonic, acest lucru. Astfel, la Regia Autonoma Judeteana de Apa Canal (RAJAC), in urma solicitarii telefonice din jurul orei 16.30, care anunta o avarie la reteaua de distributie apei dintr-un apartament, dispecerul de serviciu a sugerat cautarea unui instalator din zona pentru remedierea avariei, angajatii RAJAC ocupandu-se numai de avariile produse la retelele exterioare de furnizare apei reci. In mod inexplicabil, la SC Termo Service SA, unde au fost efectuate apeluri telefonice repetate intre orele 18.00 - 20.00, nu a raspuns nimeni. La SC Salubris SA, unde la apelul telefonic din jurul orei 17.00 era anuntat o ghena de bloc infundata, plina cu sobolani, nu a fost gasit decat paznicul, care cerea, el insusi, informatii despre ce ar trebui sa faca. Cei mai prompti in a veni in ajutorul cetateanului au fost dispecerii de la filiala Iasi a SC Distrigaz Nord SA Targu Mures. Contactate telefonic in jurul orei 16.00, echipele de interventie erau pregatite sa intervina in maximum 15 minute pentru remedierea unei scurgeri de gaze dintr-un apartament. Pe aceleasi coordonate s-a aflat si SC CET Iasi SA, unde, dupa ce au luat datele si locatia, echipele de interventie ale dispeceratului erau pregatite sa actioneze in scurt timp pentru reparatia defectiunilor la caloriferele sparte dintr-un apartament.
(O.M.)
•In timp ce unii dintre furnizori au fost pregatiti pentru interventii, altii nu au fost de gasit
Pentru a vedea care este viteza de reactie a angajatilor regiilor autonome si ai societatilor comerciale furnizoa