În iulie, televiziunea lui Dan Diaconescu ocupă a treia poziţie în topul audienţei, în prime-time, după Pro TV şi Antena 1 În luna lui Cuptor, postul condus de Dan Diaconescu a avut
În iulie, televiziunea lui Dan Diaconescu ocupă a treia poziţie în topul audienţei, în prime-time, după Pro TV şi Antena 1
În luna lui Cuptor, postul condus de Dan Diaconescu a avut o audienţă medie de 240.000 de telespectatori pe minut, plasându-se peste Acasă TV, TVR 1, Kanal D şi Prima TV.
Performanţa OTV trebuie privită cu rezerve. În fond, nu are niciun merit pentru această poziţie. În plin sezon de concedii, consumul TV se reduce drastic.
Pentru români, televizorul nu mai este prima distracţie (ieftină), aşa cum era în urmă cu ani buni (nivelul de trai a crescut, oamenii îşi permit vacanţe, terase, ieşiri la iarbă verde).
Cunoscând obiceiurile de consum ale telespectatorilor, marile televiziuni nu mai investesc în grilele de programe.
Vara, audienţele scad simiţitor
Nici clienţii publicitari nu sunt interesaţi să investească bugete în aceste grile "uşoare ca un şpriţ de vară". În aceste condiţii, pe timpul verii, audienţele posturilor TV scad. Şi nimeni nu se impacientează, pentru că marea bătălie începe, de obicei, în septembrie, când intră în luptă grilele de toamnă-iarnă, furnizoare de rating şi publicitate.
Pe fondul acestei scăderi generale, OTV a rămas egal cu sine însuşi. Sondajele de audienţă arată că majoritatea telespectatorilor acestui post au studii medii şi venituri mici. Aşadar, fanii OTV (mulţi dintre ai cu vârste ridicate) nu-şi permit vacanţe şi alte forme de distracţie costisitoare. Pentru aceştia, televizorul (în speţă OTV) este singurul mod de a-şi petrece serile.
Sondajele din iulie arată clar că programul lui Diaconescu nu "a furat" telespectatori de la alte posturi, dimpotrivă a pierdut 2.000 de per