Orlando este dedicat familiilor care caută mai întâi de toate spaţiu şi modularitate, fiind gândit ca o maşină în care să îţi încarci toată familia pentru călătoriile din afara oraşului. Cu o lungime de 4.65 metri, o lăţime de 1.83 metri şi mai ales un ampatament de 2.76 metri, Orlando este pur şi simplu special proiectat pentru a înghiţi cât mai multă lume şi bagaje.
E bine de ţinut minte că Orlando e o maşina concepută cu mare atenţie la costuri, pentru a păstra un preţ mic. Interiorul are, chiar şi în versiunea de top, materiale plastice tari, designul este simplu, atmosfera de la bord e sobră iar pielea de pe scaune este şi ea de tip "buget redus". Totuşi, simţurile tactile nu sunt deranjate, iar calitatea asamblării este mult peste ce ne obişnuise Chevrolet.
Accent pe spaţiu şi modularitate
Noul MPV de la Chevrolet acordă o atenţie deosebită locurilor de stocare. Astfel, dacă în varianta cu toate cele 7 scaune montate portbagajul are doar 89 de litri, iar cu rândul din spate rabatat oferă 458 de litri, în varianta maximă el oferă până la 1.487 de litri. Avantajul faţă de o berlină în trei volume este faptul ca aici încap şi obiecte voluminoase pe toate cele trei direcţii. În plus, în interior sunt o mulţime de spaţii de stocare special gândite pentru a permite fiecărui membru al familiei să aibă unde să pună o doză sau o sticlă de suc, precum şi alte obiecte uzuale, care pot fi depozitate inclusiv într-un spaţiu aflat sub consola centrală.
Modularitatea este asigurată de sistemul de rabatare al scaunelor printr-o simplă tragere de o clapetă, astfel încât sunt posibile numeroase configuraţii ale interiorului, scaunele de pe al doilea sau al treilea rând putând fi rabatate independent ori împreună, pentru a crea o suprafaţă de încărcare plată. Al doilea rând oferă, de asemenea, posibilitatea plierii scaunelor exterioare, ceea ce uşurează a