Clienţii E.ON se vor prezenta, începând cu 4 noiembrie, la noul Centru de Relaţii Clienţi din municipiu pentru a-şi rezolva problemele. Amplasat în interiorul ansamblului urbanistic Palas, noul spaţiu are o suprafaţă de aproximativ 800 metri pătraţi destinată relaţionării cu clienţii, dublă faţă de cea a vechiului centru de pe strada Agatha Bârsescu.
Potrivit reprezentanţilor E.ON, procesul de gestionare a solicitărilor a fost optimizat în vederea creşterii calităţii serviciilor oferite clienţilor. În cadrul noului centru, consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare (energie electrică şi/sau gaze naturale), să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată. “Căutăm mereu soluţii prin care să fim mai aproape de clienţii noştri, prin rezolvarea optimă a diverselor solicitări pe care aceştia ni le adresează. Astfel, Centrul de Relaţii Clienţi Iaşi a fost amenajat şi organizat pentru o interacţiune eficientă a clienţilor cu compania noastră”, a declarat Dan Morari, director general al E.ON Energie România. Reprezentanţii furnizorului de energie electrică şi gaze naturale spun că relocarea centrului de relaţii clienţi completează demersurile companiei de îmbunătăţire a serviciilor. „În ultimii ani, în contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată creşterii numărului canalelor de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, la acest moment plata facturilor poate fi efectuată prin accesarea canalelor de plată oferite de partenerii noştri: Payzone, Paypoint, OMV- Westaco, BRD, ING, Creditcoop, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica şi Raiffeisen Bank“, potrivit E.ON. În plus, au fost dezvoltate serviciile ofe