Reducerile cu care comercianții vor să-și atragă clienții de Black Friday par să le ofere magazinelor online un avantaj important față de cele clasice. Asta cu o condiție: tehnologia să funcționeze eficient.
Comercianții români sunt aproape de finalul pregătirilor pentru celebra sărbătoare "Vinerea neagră", ziua când reducerile cuprinse între 30 și 50% umplu magazinele cu clienți până la refuz. Ca şi anii trecuţi, magazinele de electronice şi electrocasnice sunt primele care au intrat în cursa reducerilor, ele anunțând că vor da startul pe 22 noiembrie.
Retailerul de electrocasnice Flanco anunță deja pe pagina web că weekendul acesta urmează trei zile de prețuri trăsnet, invitându-i pe doritori să se aboneze la Newsletter pentru a afla cele mai noi informații despre promoțiile de Black Friday. DETALII privind OFERTA BLACK FRIDAY Flanco
Nici magazinele clasice nu se pot plânge că vânzările nu merg bine în singura zi din an în care reducerile sunt cele mai consistente, însă de cele mai multe ori cumpărarea unui produs cu ocazia BLACK FRIDAY devine pentru client o cursă contratimp pe care trebuie să o câştige în dauna competitorilor săi.
Pentru ediția BLACK FRIDAY 2013 și-au anunțat participarea următorii retaileri:
Domeniul IT: OFERTA BLACK FRIDAY EMAGOFERTA BLACK FRIDAY F64OFERTA BLACK FRIDAY ClickShopOFERTA BLACK FRIDAY MarketonlineOFERTA BLACK FRIDAY AzertyOFERTA BLACK FRIDAY Magazinultau
ElectrocasniceOFERTA BLACK FRIDAY AltexOFERTA BLACK FRIDAY DomoOFERTA BLACK FRIDAY CarrefourOFERTA BLACK FRIDAY Flanco
Fashion:OFERTA BLACK FRIDAY TinaROFERTA BLACK FRIDAY Ecco ShoesOFERTA BLACK FRIDAY MiniprixOFERTA BLACK FRIDAY Boutique Mall
Cărți:OFERTA BLACK FRIDAY NemiraOFERTA BLACK FRIDAY Elefant.roOFERTA BLACK FRIDAY LibrisOFERTA BLACK FRIDAY OkianOFERTA BLACK FRIDAY BookCity
Jucării şi articole pentru c