Ergo Asigurări de Viaţă, subsidiara pe piaţa noastră a Grupului de asigurări Ergo, a fost înfiinţată în 2009, compania începându-şi activitatea efectivă în luna mai 2010, alături de partenerii săi bancari şi non-bancari.
Cu un volum de prime brute subscrise de peste 20 miliarde euro, Ergo este unul dintre cele mai importante grupuri europene de asigurări. Pe plan mondial, Grupul este prezent în peste 30 de ţări din Europa şi Asia, fiind membru al Grupului Munich RE, unul dintre cei mai mari reasiguratori mondiali. Despre modul în care şi-a început activitatea Ergo Asigurări de Viaţă pe piaţa din ţara noastră, dar şi despre piaţa de profil, ne-a vorbit, în cadrul unui interviu, domnul Mihai Popescu, directorul general al companiei.
Reporter: Cum a evoluat activitatea companiei anul trecut, comparativ cu 2011?
Mihai Popescu: 2012 a fost un an de reanalizare a oportunităţilor de dezvoltare ale companiei şi de regândire a strategiei de dezvoltare şi estimăm că aceste eforturi vor fi vizbile începând cu anul acesta.
Reporter: Cu ce rezultate financiare aţi încheiat 2012?
Mihai Popescu: Ergo Asigurări este o companie recent intrată pe piaţa românească, motiv pentru care încă nu se pune problema profitului. Activăm pe o nişă al cărui principal canal de distribuţie este bancassurance-ul, o modalitate extrem de eficientă de a ajunge la clienţi prin personal bancar specializat.
Reporter: Care este valoarea primelor subscrise anul trecut?
Mihai Popescu: Valoarea primelor brute subscrise de Ergo a fost de aproximativ 4,6 milioane de euro.
Reporter: Care este profilul clientului Ergo Asigurări de Viaţă?
Mihai Popescu: Clienţii Ergo Asigurări de Viaţă sunt persoane care au relaţii cu băncile, cunosc şi folosesc produse bancare, cu un grad de educaţie ridicat, ce aleg fie să se asigure împotriva riscurilor care i-ar pute