Trei romance cu domenii de activitate diferite si-au unit fortele si au pus la punct Consiergo, firma ce ofera o varietate mare de servicii premium pentru clienti fizici si juridici. Cine sunt ele, cat costa serviciile sau ce eforturi financiare au fost necesare pentru lansarea companiei, citeste in materialul de mai jos.
Conceptul de “concierge” isi are originea in cuvantul frantuzesc ”Comte Des Cierge” si defineste o industrie de servicii exclusiviste, prezenta in tarile dezvoltate sub forma de asociatii, cluburi private, companii cu angajati bine pregatiti, capabili sa indeplineasca dorintele celor mai exigenti clienti.
Carmen Voicu (foto, in bej - n.r.), managing partner la Consiergo si fost brand manager la Ursus, spune ca ideea afacerii a venit cand a realizat ca a avut nevoie de astfel de servicii si a realizat ca nu exista pe piata locala. “Prin activitatile si business-urile in care eram implicate noi sau familiile noastre, deserveam o categorie de clienti care ne solicitau, pe langa serviciile in care fiecare eram specializati, si altele complementare sau recomandari. Concierge-ul este in esenta un business de relatii, de parteneriate. Desi exista Internetul, pentru un anumit segment de clienti, mai importante sunt recomandarile si timpul in care li se satisfice cerinta sau dorinta”, explica ea.
Procesul de selectie ai furnizorlori si partenerilor (peste 150), precum si de personalizare CR si amenajarea sediului (Palatul Cesianu Racovita, sediul firmei) au durat 8 luni - intre octombrie 2010 si mai 2011.
Investitia initiala? Circa 200.000 euro, suma care “s-a dus” in amenajarea sediului, salarii (firma are 5 angajati in prezent) si capital “de inceput”.
Actionarii firmei sunt trei femei cu varste in jur de 40 de ani (vezi foto) cu studii de marketing, medicina si turism & evenimente. Toate sunt din Bucuresti si au studi