"Mechel este pe picior de plecare". Grupul rus Mechel, care detine combinatele Mechel Campia Turzii, Mechel Targoviste, Ductil Steel Otelu Rosu, Ductil Steel Buzau, Laminorul Braila si Mechel Reparatii Targoviste, da semne ca vrea sa se retraga din tara noastra, ne-a declarat Ioan Pascu, presedintele Sindicatului Industria Sarmei din Campia Turzii. Domnia sa explica: "Parerea mea este ca Mechel vrea sa se retraga din Romania si sa vanda tot. Toate actiunile lor de pana acum conduc la aceasta ipoteza. Refuza comenzi, desi declara, paradoxal, ca nu au comenzi. Prefectul de Cluj, Ioan Vuscan, a convocat mai multe companii care utilizeaza metal si a programat o intalnire pe 5 septembrie, pentru ca Mechel sa poata incheia contracte cu ei. Nu stim, insa, daca reprezentantii Mechel vor veni la intalnire. Anunta, in schimb, noi disponibilizari", scrie Bursa.ro
Stefan Roseanu, director general CFR Calatori: Aproape 10 milioane de romani "merg in fiecare an cu nasul". "Mersul cu nasul" inseamna pierderi anuale intre 30 si 40 de milioane de lei pentru CFR Calatori, in conditiile in care peste 15% dintre clienti aleg sa calatoreasca fara bilet, a declarat Stefan Roseanu, director general CFR Calatori, intr-un interviu acordat Gandul. Anul trecut, CFR Calatori a avut peste 53,4 milioane de clienti, ceea ce inseamna ca peste 1,3 milioane de calatori nu si-au cumparat o legitimatie, preferand sa cada la intelegere cu conductorul sau seful de tren. "Noi estimam ca undeva intre 15 si 20% din numarul actual de calatori aleg sa mearga cu nasul, ceea ce inseamna undeva intre sapte si zece milioane de calatori care nu platesc bilet. Sunt venituri, daca faceti o socoteala, probabil intre 30-40 de milioane de lei pe care CFR Calatori le pierde anual", ne-a precizat Roseanu.
"Oltchim", din nou in pericol sa ramana fara curent. Combinatul "Oltchim" Ramnicu Valcea ar pu