PRO TV, Realitatea TV si Antena 3 nu vor difuza campania "Turist in Romania", considerand ca pretul oferit de Agentiile Best Advertising si Optimedia, castigatoarele licitatiei de la Ministerul Turismului, este prea mic.
In plus, reprezentantii Realitatea TV si PRO TV sustin ca nu au fost contactati in prealabil, dar ca, vazand, ulterior, preturile comunicate de minister printr-un comunicat, decizia este aceea de a nu difuza spoturile, transmite NewsIn.
"Asa cum au fost comunicate preturile de minister, pentru care noi nu am fost consultati, Realitatea TV nu va difuza campania", spune Sorin Enache, director general Realitatea-Catavencu. In plus, mentioneaza Enache, practica este aceea ca televiziunile sa fie consultate de agentiile de media care intra in cursa, inainte ca licitatia (pitch-ul) sa aiba loc. "Este pentru prima oara, din cate stiu eu, cand niciuna dintre agentiile implicate nu au cerut oferte. E ca si cum ar fi licitat ceva de la mine din casa, fara sa ma intrebe daca si cu cat vreau sa-l vand", adauga Enache.
Nici PRO TV nu a fost consultat inainte de licitatie, conform responsabilului PR Maria Apostol: "Nu a venit nimeni sa ne ceara niciun pret inainte de licitatie si nici pana la ora aceasta nu ne-a contactat nimeni, sa ne intrebe daca vrem sa difuzam campania. Preturile sunt inacceptabil de mici pentru PRO TV".
Laurentiu Ionete, manager CLIR Media, regia care administreaza spatiul publicitar al Antenei 3, isi reinnoieste declaratia data acum o saptamana pentru paginademedia.ro: "in conditiile actuale de pret, Antena 3 nu va difuza campania." "Nu acceptam ca pretul produsului nostru sa fie fixat aleatoriu de catre terti", spune Ionete.
SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL, in parteneriat, au castigat licitatia organizata de Ministerul Turismului (MT) pentru realizarea campaniei "Tu