În războiul cu marii jucători, agenţiile de cartier vin cu o nouă armă: franciza imobiliară Pentru circa 21.000 de euro, firma din colţul blocului se poate plasa sub pălăria numelui
În războiul cu marii jucători, agenţiile de cartier vin cu o nouă armă: franciza imobiliară
Pentru circa 21.000 de euro, firma din colţul blocului se poate plasa sub pălăria numelui unui brand internaţional.
Ascuţirea concurenţei de pe piaţa imobiliară autohtonă duce la mişcări importante pe acest segment al economiei. Marjele de profit ale agenţiilor de cartier cresc într-un ritm sensibil mai lent decât cele ale marilor jucători. Reglementarea riguroasă a domeniului imobiliar pune şi ea serioase probleme companiilor de profil de talie mică.
Care sunt soluţiile la îndemână în această luptă pentru supravieţuire? Gabriel Alexandru, vicepreşedintele companiei Century 21 Romania, vede în franciza imobiliară una dintre cele mai bune metode prin care agenţiile mici îşi pot asigura un viitor la fel de fructuos ca şi prezentul.
- O scurtă prezentare a francizei imobiliare. Ce trebuie să facă o firmă pentru a intra în posesia francizei Century 21? De ce ar alege să cumpere franciza voastră?
- Franciza imobiliară este un sistem de a face afaceri. Acest lucru porneşte de la ideea că, pentru a face afaceri în acest domeniu, îţi trebuie o imagine bună.
O imagine bună se construieşte în timp sau printr-o campanie susţinută de marketing sau utilizând un brand deja foarte cunoscut prin sistemul de francizare. Century 21 este numărul unu în lume în domeniul francizei imobiliare. Asta presupune că îţi vinzi proprietăţile din portofoliu mult mai repede şi că ai clienţi din străinătate, veniţi prin intermediul reţelei Century 21, care caută proprietăţi în România.
Franciza noastră are, pe lângă aportul unui brand puternic, şi un sistem de suport. As