Primarul este hotărât să continue procedura de atribuire, chiar dacă există riscul ca şi aceasta să fie contestată.
Ploieştenii mai au de aşteptat până când vor putea circula în oraş pe străzi fără gropi şi fără a-şi strica maşinile ori de câte ori fac greşeala de a ieşi cu autoturismele din parcare. Licitaţia care trebuia să aibă loc pe 22 aprilie a fost contestată de cinci firme care au reclamat mai multe nereguli în elaborarea documentaţiei de atribuire a contractului pentru întreţinerea, repararea şi modernizarea străzilor.
Cu toate acestea, primarul Andrei Volosevici ne-a declarat că este hotărât să continue cu demersurile pentru organizarea licitaţiei la data stabilită iniţial. “Cel mai probabil, vom deschide ofertele pe 22 luna aceasta. Avem şi nişte termene de amânare şi s-ar putea să le analizăm şi pe acestea”, a precizat Andrei Volosevici. Nu este exclus ca să fie contestată şi atribuirea contractului şi atunci municipalitatea va aştepta rezultatelecontestaţiilor şi de la caietul de sarcini, şi cele de la atribuire.
Cine a contestat procedura
Contestaţii la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor au fost depuse de două societăţi de construcţiii din Bucureşti şi de trei firme din Prahova - Star T&D, Cast şi Baustrada – care au depus o contestaţie comună. Printre alte nereguli, contestatarii au reclamat şi faptul că municipalitatea nu a furnizat toate informaţiile necesare pentru întocmirea ofertelor de preţ. Durata acordului este de trei ani, iar valoarea contractului se situează între 150.000.000 şi 210.000.000 lei. Peste 90% dintre străzi ar fi trebuit să intre în reparaţii, iar mai multe parcări să fie amenajate în toate zonele oraşului. Criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.
Intenţii din caietul de sarcini
Vor firealizatedrumuri si accese în cartieru