Brandingul personal este deocamdata un domeniu de nisa in Romania, fiind mai degraba legat de show biz ca „fabrica de vedete” si mai putin legat de business. Exact asta vrea sa schimbe Mihaela Radulescu, fondator al agentiei de consultanta de branding personal Innerout, mai exact, sa lege brandingul de reputatia unui lider si credibilitatea afacerii lui.
Radulescu a fondat compania Innerout la finalul anului trecut, antreprenoarea avand 14 ani de experienta in publicitate si branding, in companii precum DDB, Mercury 360, GMP Advertising si Brandient.
„Am facut management de proiect, dar si al oamenilor din pozitia de client service director si senior brand consultant, iar toata formarea si educatia mea sunt umaniste. Brandingul personal a venit ca un pas firesc in acest drum profesional”, explica Mihaela Radulescu.
Cei interesati de branding personal sunt antreprenorii, avocatii, designerii, oamenii de media De asemenea a observat ca era o nevoie pe piata, in special pentru antreprenorii din domenii creative si cu meserii liberale: avocati, designeri, arhitecti, bloggeri, oameni de media
„Necesitatea este aceea de a-si defini o promisiune de valoare in business din care sa faca o pozitionare si pe care sa o urmeze disciplinat in comunicare, astfel incat sa-si consolideze o buna reputatie in domeniul lui de expertiza. Brandingul personal este un instrument de management al unui business, in sensul in care buna reputatie a unui lider se transforma in capital pentru afacerea sa”.
In cei 14 ani in care a lucrat in publicitate si branding s-a ocupat de conturi precum Coca-Cola, Procter&Gamble, Bitdefender, SIVECO, Unilever, Henkel, SAB Miller, Nestle, L’Oreal, Peugeot sau eMag. Si, desi putea sa aleaga sa lanseze o companie de branding corporate, a ales una de branding personal, un domeniu inca destul de putin dezvoltat in Romania, de