Dupa un an de “dating”, reteaua internationala Publicis Consultants Worldwide a semnat un parteneriat strategic cu agentia locala de relatii publice The Practice. Alaturi de indispensabila chimie dintre cei doi parteneri, miscarea a fost generata si de dorinta Publicis Consultants de a-si face intrarea pe o piata-cheie, cu oameni sofisticati si “un gust aparte”.
Publicis Consultants Worldwide face parte din divizia de relatii publice si comunicare corporativa a Publicis Groupe, cel de-al patrulea grup de comunicare din lume ca marime. Chiar daca e activa pe toate cele cinci continente, reteaua este cel mai bine reprezentata in Europa, dovada ca si sediul central se regaseste in Paris, pe Champs Elysees. Potrivit lui Pascal Beucler, Vice-president Brand Strategy & International Network, Publicis Consultance Worldwide, reteaua a cautat sa se extinda in Romania cu ajutorul unei agentii locale, bine ancorata in peisajul pietei romanesti.
“Publicis Consultants nu este reteaua anglo-saxona clasica, care isi trimite barbatul blond cu ochi albastri peste tot in lume, pentru a dezvolta afacerile clientului. Credem in multiculturalism, in diferente culturale, in descentralizare. Mai credem ca de Romania ar trebui sa se ocupe specialisti romani, de Bulgaria specialisti bulgari si nu francezi. Deci primul criteriu, in acest caz, a fost sa gasim o companie cu un management foarte bun, cu o echipa foarte buna si cu radacini puternic infipte in peisajul local, care sa ii confere credibilitate”, a declarat, pentru Wall-Street, Pascal Beucler.
Ceea ce Publicis Consultants cauta in Romania era o agentie care sa rezoneze cu viziunea sa in afaceri si marketing si cu care sa impartaseasca aceeasi filosofie profesionala. Fara sa isi puna problema dimensiunilor, reteaua cauta “factorul chimic”. Si l-a gasit la The Practice. “Atunci cand vezi tot ceea ce a facut The Pract