Numai agenţilor economici, care au în derulare convenţii cu AJOFM Braşov privind subvenţionarea locurilor de muncă, li se va permite depunerea declaraţiilor, însoţite de documentele aferente, la sediul instituţiei.
Pentru că îşi reduc schema de personal şi, în consecinţă, programul va fi mult mai încărcat, reprezentanţii Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Braşov vor primi, din septembrie, declaraţiile privind contribuţia lunară de la angajatori doar on-line. „Începând cu declaraţiile aferente lunii august 2010, depunerea acestora se va putea realiza numai on-line, pe adresa de e-mail: bv_web@ajofm.anofm.ro. Aceasta măsură este generată de modificarea organigramei prin reducerea numărului de personal care deserveşte această activitate”, precizează reprezentanţii AJOFM. Sursa citată a precizat că, din circa 60 de posturi, 13 vor fi restructurate. Numai agenţilor economici care au în derulare convenţii cu AJOFM Braşov privind subvenţionarea locurilor de muncă li se va permite depunerea declaraţiilor, însoţite de documentele aferente, la sediul instituţiei, din Str. Lungă, camera 11.
Cum funcţionează „ghişeul on-line”
1. Pentru transmiterea declaraţiilor lunare prin e-mail, angajatorii trebuie să comunice în scris AJOFM care este adresa de e-mail de la care urmează să fie transmisă declaraţia. Comunicarea poate fi transmisa pe fax, la numarul 0268/412.552 sau pe e-mail: bv_buget@ajofm.anofm.ro.
2. Formatul e-mail-ului va fi următorul:
- Subiect: codul fiscal/CNP şi numele angajatorului, luna şi anul pentru care se transmite;
- Se ataşează declaraţia sub forma celor două fişiere (cap1.dbf si cap2.dbf);
- Mesajul va conţine denumirea/ numele angajatorului, codul fiscal/ CNP al angajatorului, precum şi numele, prenumele, funcţia şi CNP ale persoanei împuternicite să transmită declaraţia pentru lu