ElectroFun.ro, primul magazin online dedicat exclusiv echipamentelor electronice si electrocasnice, a atins in primul an de la lansare un milion de vizitatori, conform trafic.ro, ceea ce il claseaza drept cel mai popular magazin online specializat in electronice si electrocasnice.
ElectroFun.ro estimeaza pentru aceasta luna depasirea unui numar de 100.000 de vizitatori, reusind astfel sa atinga cea mai mare rata de crestere de la luna la luna in primul an de existenta - de 51%. In luna septembrie, magazinul a fost accesat de 72.468 de vizitatori, succes ce s-a datorat unei strategii bazate pe oferte si promotii, cele mai bune servicii si preturi foarte accesibile.
"Ne asteptam ca in aceasta luna sa depasim 100.000 de vizitatori, devenind astfel cel mai accesat magazin online specializat pe aceasta categorie. Acest succes vine ca urmare a ofertelor curente, parteneriatelor exclusive cu anumiti producatori, lansarii de noi produse, dar si usurintei de a comanda in patru pasi", a afirmat Durca.
In ceea ce priveste cota de piata detinuta de magazinul online, vorbind strict de segmentul electronicelor, directorul de marketing al companiei sustine ca, in online, cota de piata ElectroFun este de 10%, practic in acest moment magazinul fiind cel mai diversificat pe acest segment.
Sectiunea cel mai des accesata de consumatori este cea dedicata produselor electronice, in special televizoarele LCD, produsele pentru bucatarie si cele de ingrijire personala. Clientii pot alege dintr-o gama larga de produse si brand-uri, din aproape 6000 de produse electronice si electrocasnice.
Electrofun beneficiaza de aceeasi platforma logistica ca si PCfun, astfel ca o parte a investitiilor se fac intr-o singura directie, dar cu valoare pentru ambele magazine, dupa cum a mentionat Durca. Investitia de 2 milioane dolari anuntata in vara acestui an de catre p