Bogdan Bucurei, director pentru managementul produselor in cadrul UPC, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata locala de telecom, crede ca retelele de socializare si motoarele de cautare si-au atins deja maturitatea, iar in perioada urmatoare nu vor exista schimbari majore in acest domeniu.
„Cred ca retelele de socializare si motoarele de cautare au ajuns la maturitate si nu vom vedea schimbari majore aici, insa vor fi schimbari in modul in care vizualizam continutul video online, cat si ce continut va fi disponibil online”, a declarat pentru Wall-Street.ro reprezentantul UPC.
El considera ca retelele de socializare au schimbat comportamentul de utilizare al oamenilor pe internet si au adus nevoia de socializare pe care au avut-o intotdeauna ca fiinte umane.
„Am o parere buna despre scopul lor, fie ca vorbim de socializare de business sau personala. Am insa o parere ferma, si anume aceea ca partea de business si cea personala nu trebuie imbinate nici in mediul digital si nici in offline, de aceea nu folosesc Facebook pentru business si nici LinkedIn pentru partea personala”, sustine Bucurei.
Bogdan Bucurei are conturi pe retelele LinkedIn si Facebook inca de acum 4-5 ani, iar pe Twitter si Google+ de anul acesta.
„Nu pot spune ca am devenit mai social pentru ca am acces la aceste aplicatii, am acelasi caracter. Pentru a le accesa aloc in fiecare zi circa 30 de minute. In prezent am peste 1.000 de legaturi pe reteaua LinkedIn si in jur de 70 de prieteni pe Facebook", spune managerul.
Miza pe inovatia in hardware si software
Managerul furnizorului de servicii de internet si telefonie afirma ca urmatorii ani vor aduce o serie de inovatii in zona de hardware, de dispozitive, cat si in cea software, a aplicatiilor. Citeste si:Bogdan Chirieac il da in judecata pe Cristian SimaEricsson: Fosti angajati au transferat bani catre WBS