Lucrările la metrou se desfăşoară conform calendarului agreat cu constructorii, iar sursele de finanţare au fost asigurate pentru proiectul de investiţii, a asigurat Ramona Mănescu, ministrul Transporturilor, invitata specială a emisiunii "După 20 de ani", difuzată duminică de ProTV şi pe voyo.ro
"Avem toţi banii alocaţi, deci fonduri europene plus partea de cofinanţare de la bugetul de stat. Nu avem motive să ne îndoim că vom avea banii în continuare. Doi, toate companiile care lucrează pe acest şantier şi-au îndeplinit toate termenele de fiecare dată, deci nu avem, iarăşi, motive să ne îndoim că termenele vor fi duse la bun sfârşit. Vremea ţine cu noi şi acum chiar se lucrează în continuare şi la suprafaţă şi în interior", a declarat ministrul Transporturilor.
Ea a precizat că, în primăvara anului viitor, constructorii vor începe să închidă şantierul la suprafaţă, ceea ce va permite reluarea traficului rutier.
Termenul de finalizare a lucrărilor este anul 2016, cu un an întârziere faţă de termenul iniţial, pe fondul lipsei surselor de finanţare.
Primul tronson al magistralei V de metrou Drumul Taberei - Pantelimon se va opri la Universitate, acesta având o lungime de circa şase kilometri.
Tronsonul va avea zece staţii, respectiv Râul Doamnei, Valea Argeşului, Valea Ialomiţei, Romancierilor, Parcul Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară şi Eroilor şi va deservi, în principal, circa 300.000 de locuitori din sectoarele 5 şi 6 ale Capitalei.
Costul total al proiectului se ridică la circa 1,2 miliarde de euro, potrivit celor mai recente declaraţii ale premierului Victor Ponta.
Lucrările la metrou se desfăşoară conform calendarului agreat cu constructorii, iar sursele de finanţare au fost asigurate pentru proiectul de investiţii, a asigurat Ramona Mănescu, ministrul Transporturilor, invitata